OBS Epemaskoalle

Welkom!

De Epemaskoalle is een unieke, levendige dorpsschool gelegen in het mooie Ysbrechtum. Onze school verwelkomt niet alleen kinderen uit Ysbrechtum, maar ook uit de omliggende dorpen en Sneek.

Wat ons bijzonder maakt, is de diversiteit en openheid waarmee we werken. We staan voor een kleurrijke en vernieuwende leeromgeving, waar iedereen welkom is. De betrokkenheid van ouders en buurtbewoners speelt een grote rol in het dagelijkse leven op school. Samen creëren we een warme, veilige plek waar uw kind kan groeien en zich optimaal kan ontwikkelen.

Als openbare school vinden we het belangrijk dat onze identiteit wordt gevormd door de mensen die samen onze schoolgemeenschap vormen. We zijn een spiegel van de samenleving, waar respect voor verschillen centraal staat. Bij ons leren kinderen niet alleen over hun eigen achtergrond, maar ook over de cultuur en levensbeschouwing van anderen. Op die manier ontdekken ze de kracht van diversiteit en worden ze voorbereid op een samenleving waarin ruimte is voor iedereen.

We nodigen u van harte uit om samen met ons uw kind een waardevolle en plezierige schooltijd te geven!

Onze fijne dorpsschool - OBS Epemaskoalle

Samen met KyK en BLKSM Media hebben we een fantastische promotievideo gecreëerd die de unieke krachten en eigenschappen van onze school in de schijnwerpers zet! Na een leuk en creatief proces met onze collega's en leerlingen, zijn we trots om aan te kondigen dat onze promovideo nu klaar is.

Bekijk de video en ontdek meer over onze fijne dorpsschool!